کیفیت عالی هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش : موقعیت جغرافیایی و کیفیت هتل آرامش کیش

ونوس مرشدی

تاریخ طرح پرسش : 96/03/28

 

پرسش : با تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد کیفیت و موقعیت جغرافیایی هتل آرامش کیش در تور کیش اردیبهشت من رو راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل سه ستاره آرامش در یکی از بهترین موقعیت جغرافیایی و تفریحی و گردشگری جزیره کیش واقع شده است. این هتل نزدیک بازارهای اصلی شهر مثل : بازار ونوس ، بازار مریم ، بازار مرکز تجاری  و در میدان ساحل جنب بازار زیتون واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفریحی مثل : اسکله ی بزرگ تفریحی ، بولینگ مریم ، مرکز ورزش های تفریحی و ... می باشد. هتل آرامش کیش از تعدادی اتاق مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره برخوردار است.

برخی از امکانات هتل آرامش کیش برای میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز شامل : سرو صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، بوفه ، اینترنت ، تور های تفریحی رستوران ، لابی ، کافی شاپ و ... می باشد.

از نظر کیفیتی بر طبق نظرسنجی های انجام شد از نظر مسافران نسبت به سایر هتل های سه ستاره جزء هتل های خوب می باشد و میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل آرامش دیدن نمایید.

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش 

 

امکانات و موقعیت هتل آرامش کیش ، ویژگیهای هتل آرامش

 

بهادر جمشیدی نژاد

تاریخ طرح پرسش : 1396/03/30

پرسش : عرض ادب و احترام چند تا پرسش در رابطه با هتل آرامش در کیش و تور کیش,ویژگیهای این هتل چیه؟ ,موقعیت هتل رو چطور ارزیابی میکنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل سه ستاره آرامش در یکی از بهترین موقعیت جغرافیایی و تفریحی و گردشگری جزیره کیش واقع شده است. این هتل نزدیک بازارهای اصلی شهر مثل : بازار ونوس ، بازار مریم ، بازار مرکز تجاری  و در میدان ساحل جنب بازار زیتون واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفریحی مثل : اسکله ی بزرگ تفریحی ، بولینگ مریم ، مرکز ورزش های تفریحی و ... می باشد. هتل آرامش کیش از تعدادی اتاق مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره مناسب گردشگران تور کیش فروردین 97 برخوردار است.

برخی از امکانات هتل آرامش کیش برای میهمانان تور کیش شامل : سرو صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، بوفه ، اینترنت ، تور های تفریحی رستوران ، لابی ، کافی شاپ و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آرامش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل آرامش را ملاحظه نمایید . 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش 

 

پرسش: نرخ هتل سارا کیش,3 روز

الهه

تاریخ طرح پرسش: 1396/10/09

 

پرسش: سلام، در خصوص رزرو تور کیش بهمن 96 و اقامت در هتل سارا آیا نرخ اقامت چهارصد و سی هزار تومان می باشد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سارا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره شیک و خوب جزیره کیش بوده و در قلب جزیره کیش، خیابان رودکی احداث گردید. همچنین هتل سارا در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388، در چهار طبقه طراحی و متشکل از 72 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از امکانات ویژه اقامتی و رفاهی برخوردارند. اتاق های هتل سارا کیش  برای میهمانان تور کیش اسفند شامل: شش اتاق رویال سوئیت دارای یک خواب و یک پذیرایی، نه اتاق سه تخته تریپل، پنجاه و چهار اتاق دو تخته شامل دابل و تویین و سه اتاق سینگل و یک تخته می باشد.

هتل سارا کیش در یکی از بهترین موقعیت های منطقه در تور کیش فروردین 97 قرار دارد و از این حیث در نزدیکی مراکز خرید نظیر: بازارهای پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، پانیذ، هایپر مارکت می باشد و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: دریا، اسکله تفریحی نیز قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر دو دقیقه و تا فرودگاه کیش شش کیلومتر می باشد. این هتل با کلیه امکانات اقامتی و رفاهی آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان تور کیش بهار می باشد.

حداقل نرخ تور کیش نوروز هتل سارا به مدت 2 شب اقامت از مشهد برای اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 710 هزار تومان و از تهران برای هر نفر معادل 565 هزار تومان با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

گفتنی است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل سارا کیش شامل: سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران ساینا (با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ، اجاره اتومبیل، کافی نت در طبقه همکف، اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل، لابی، خشکشویی، چایخانه سنتی در فضای باز، سرو صبحانه بوفه رایگان، تلفن، سرویس ایرانی و فرنگی، پاور سوئیچ، خدمات خانه داری تمام وقت، تاکسی سرویس در تور کیش اردیبهشت ماه 97 ، پارکینگ، آسانسور، مینی بار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سارا بازدید نمایید.

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش





:: برچسب‌ها: کیفیت عالی هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی